Inloggen
Kies uw taal
Wij doen er alles aan om elk probleem op te lossen

Klacht




Onze belofte Bij PSA Insurance Solutions streven we ernaar u de best mogelijke ervaring en service te bieden. Wij vertrouwen erop dat u ons vertelt wanneer we niet voldoen aan uw verwachtingen. Dankzij uw feedback kunnen we blijven verbeteren, om u de best mogelijke service te bieden, zoals u van ons verwacht.
Een klacht indienen De eenvoudigste en snelste manier om een klacht in te dienen is door het formulier links in te vullen. U kunt ons ook contacteren via e-mail: CustomerServices-be@mpsa.com. 
Hoe meld ik een klacht? 
 
Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met onze dienstverlening. Bij PSA Insurance Solutions streven we naar het hoogste niveau van klanttevredenheid en dit wordt gebaseerd op de feedback die we van onze klanten ontvangen. Daarom nemen we elke klacht uitermate serieus.  
 
We sturen binnen tien (10) werkdagen een bevestiging en willen uw klacht binnen vijftien (15) dagen na ontvangst in behandeling hebben, indien alle vereiste documenten in orde zijn.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de reactie?
 

Indien u niet tevreden bent met de reactie kunt u:

  • Het geschil schriftelijk melden bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS) op https://financialarbiter.org.mt/en/Pages/Home.aspx en het formulier volgens de instructies op dezelfde website indienen, of
  • Verwijst het geschil schriftelijk naar de Verzekerings Ombudsman via: https://www.ombudsman.as/nl/
  •  U behoudt op elk moment het recht om een geschil in verband met de polis voor de Belgische rechter te brengen.
Hoe moet ik een klacht indienen? 
 
U kunt uw klacht indienen via PSA Insurance Solutions
U kunt contact opnemen met PSA Insurance Solutions Ltd via het volgende e-mailadres: psainsurance-complaint@mpsa.com
 
Online klacht indienen bij PSA Insurance Solutions
Gebruik ons online formulier op: www.psa-insurance-solutions.be/complaints.
 
Klacht indienen bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS)
De klacht schriftelijk melden bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS) op https://www.mfsa.mt/consumers/complaints/?ver=10000 en het formulier volgens de instructies op dezelfde website indienen.
 

We informeren U dat Uw gegevens worden verzameld door PSA Insurance Limited, geïdentificeerd als Gegevensbeheerder, en verwerkt door PSA Insurance Manager Limited, onder de merknaam PSA Insurance Solutions, de Gegevensverwerker. De verzamelde gegevens worden verwerkt voor de volgende doeleinden: (i) het sluiten, beheren en uitvoeren van uw verzekeringscontracten, (ii) de strijd tegen het witwassen van geld (iii) het bestrijden van verzekeringsfraude, en (iv) het analyseren van Uw gegevens en kruisverwijzingen samen met die van onze partners om onze producten en diensten te verbeteren. Uw gegevens, die nodig zijn voor de verwerking, worden niet langer dan 10 jaar vanaf de laatste Vervaldatum of de laatste communicatie met de klant bewaard, afhankelijk van welke gebeurtenis zich het laatst voordoet.

We informeren U dat, bij het afsluiten van een Verzekeringspolis, het beantwoorden van bepaalde vragen verplicht is. In het geval van valse verklaringen of verzuim kunnen de gevolgen voor U de nietigheid van Uw contract zijn of de vermindering van de betaalde vergoedingen.

U heeft het recht op toegang, correctie, verwijdering van Uw gegevens, een recht op overdraagbaarheid van Uw gegevens, evenals een recht van beperking en verzet tegen verwerking. U kunt Uw recht uitoefenen door een e-mail te sturen naar psainsurance-privacy@mpsa.com of per post naar Data Protection Officer, PSA Insurance, 53, MIB House, Abate Rigord Street, Ta 'Xbiex, XBX1122, Malta.

We hebben beleidsregels, normen en procedures die de GBA principes ondersteunen met betrekking tot de bescherming van klantgegevens. 

U heft ook het recht om een klacht in te dienen bij de bevoegde nationale toezichthoudende autoriteit.

© PSA Insurance Solutions
PSA Insurance Limited, Reg; C44567 is een naamloze vennootschap naar Maltese wetgeving, met als geregistreerd adres: MIB House, 53 Abate Rigord Street, Ta' Xbiex, XBX1122 Malta. Het bedrijf is geautoriseerd om zaken te doen in de zin van de Insurance Business Act, en geautoriseerd om verzekeringsactiviteiten uit te voeren onder de vrijheid van dienstverlening, door de Malta Financial Services Authority (MFSA), Notabile Road, Attard BKR 3000, Malta.
back