Loading...
Inloggen
Kies uw taal
English
Français
Nederlands
Bandenverzekering
Hulp
Contact
Klacht
FAQs
menu
Wij doen er alles aan om elk probleem op te lossen
Klacht
Voornaam
Achternaam
Email
Email bevestigen
Aard van de klacht
Administratie
Claims
Product
Verkoop
Product
Anders
Bandenverzekering
Polisnummer
Beschrijving van de klacht
Captcha
Onze belofte
Bij PSA Insurance Solutions streven we ernaar u de best mogelijke ervaring en service te bieden. Wij vertrouwen erop dat u ons vertelt wanneer we niet voldoen aan uw verwachtingen. Dankzij uw feedback kunnen we blijven verbeteren, om u de best mogelijke service te bieden, zoals u van ons verwacht.
Een klacht indienen
De eenvoudigste en snelste manier om een klacht in te dienen is door het formulier links in te vullen. U kunt ons ook contacteren via e-mail:
CustomerServices-be@mpsa.com
.
Hoe meld ik een klacht?
Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met onze dienstverlening. Bij PSA Insurance Solutions streven we naar het hoogste niveau van klanttevredenheid en dit wordt gebaseerd op de feedback die we van onze klanten ontvangen. Daarom nemen we elke klacht uitermate serieus.
We sturen binnen tien (10) werkdagen een bevestiging en willen uw klacht binnen vijftien (15) dagen na ontvangst in behandeling hebben, indien alle vereiste documenten in orde zijn.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de reactie?
Indien u niet tevreden bent met de reactie kunt u:
Het geschil schriftelijk melden bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS) op
https://financialarbiter.org.mt/en/Pages/Home.aspx
en het formulier volgens de instructies op dezelfde website indienen, of
Verwijst het geschil schriftelijk naar de Verzekerings Ombudsman via:
https://www.ombudsman.as/nl/
U behoudt op elk moment het recht om een geschil in verband met de polis voor de Belgische rechter te brengen.
Hoe moet ik een klacht indienen?
U kunt uw klacht indienen via PSA Insurance Solutions Ltd.
U kunt contact opnemen met PSA Insurance Solutions Ltd via het volgende e-mailadres:
psainsurance-complaint@mpsa.com
.
Online klacht indienen bij PSA Insurance Solutions Ltd
Gebruik ons online formulier op:
www.psa-insurance-solutions.be/complaints
.
Klacht indienen bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS)
De klacht schriftelijk melden bij de Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS) op
https://financialarbiter.org.mt/en/Pages/Home.aspx
en het formulier volgens de instructies op dezelfde website indienen.
We informeren u dat uw gegevens door de verantwoordelijke verzekeraar voor de volgende doeleinden zijn verzameld en verwerkt: (i) het voltooien, beheren en uitvoeren van uw verzekeringscontracten, (ii) de strijd tegen het witwassen van geld (iii) en verzekeringsfraude, en (iv) het analyseren van uw gegevens en hierbij kruisverwijzingen toepassen met de gegevens van onze partners om onze producten en diensten te verbeteren. De ontvangers is PSA Insurance Solutions, PSA Insurance Manager en PSA Services. Uw gegevens worden net zo lang bewaard als nodig is, maar niet langer dan 12 jaar gerekend vanaf het einde van de dekking of de laatste communicatie met de cliënt, welk evenement als laatste is geschiedt.
We informeren u dat u bij het afsluiten van een verzekeringscontract bepaalde vragen verplicht moet beantwoorden. Valse verklaringen of weglatingen kunnen tot gevolg hebben dat uw contract ongeldig wordt verklaard of dat de uitbetaalde schadevergoedingen worden verminderd. U hebt het recht op toegang, rectificeren, verwijderen en meenemen van uw gegevens, evenals het recht op het beperken en tegengaan van verwerking. U kunt uw rechten uitoefenen door een e-mail te sturen naar
psainsurance-privacy@mpsa.com
of per post naar Data Protection Officer, PSA Insurance, 53, MIB House, Abate Rigord Street, Ta’ Xbiex, XBX1122, Malta.
U hebt ook het recht om een klacht in te dienen bij de bevoegde landelijke toezichthouder.
Inloggen
Taal
English
Français
Nederlands
back